Konsult ehandel

Konsult inom e-handel? Jag erbjuder mina tjänster som konsult inom ehandel men också inom entreprenörskap och sociala medier. Tjänster som skapar riktig affärsnytta. Tveka inte att kontakta mig om du är nyfiken på ehandel eller vad jag kan göra för dig och ditt företag.

konsult ehandel Som konsult inom ehandel levererar vi alltid affärsnytta

NO LINGO E-commerce Consulting – creates true business benefits.

Det här gör jag: 

  • Startar e-handel och utvecklar e-handel
  • Utbildar i ehandel
  • Föreläser om ehandel
  • Föreläser om entreprenörskap

Det här kan jag:

  • E-handel
  • Sociala medier
  • Entreprenörskap
  • Ledarskap
  • Försäljning
  • Marknadsföring

Det här kan jag leverera:

  • E-handel för nybörjare (företag)
  • Ta din e-handel till nästa nivå
  • Konsultation & Projektledning inom e-handel
  • Sociala medier för nybörjare
  • Sociala medier för styrelse/ledningsgrupp
  • Sociala medier, en personlig introduktion för chef/ledare
  • Konsultation & Projektledning inom sociala medier
  • Inspiration till att starta/driva eget företag
  • 10 konkreta råd till blivande entreprenörer
  • Coaching & Mentorskap chef och ledare

Vem är jag?
Jag är ingen s.k ”expert”. Jag är en vanlig man med en ovanlig förmåga att lära att ut, självlärd inom ämnena dvs att allt jag pratar om har jag gjort och gör själv. Jag driver själv e-handel, jag är aktiv och har ett brett nätverk inom sociala medier och jag har varit egen företagare i mer än 10 år. Har jobbat som marknadsförare och säljchef. F.d officer.

För vem?
Företag, organisationer, offentlig verksamhet, skolor och alla andra som intresserar sig för mina kunskapsområden.

Vad kostar det?
Inget krångel, grundtaxan är 1500 kr per timme. Sen beror det givetvis på uppdragets omfång och innehåll. Vissa uppdrag levererar jag till fast pris, se exempel nedan, andra mot offert. En del uppdrag kan jag tom tänka mig att göra gratis. Kontakta mig så får du veta mer. Alla priser exklusive moms och resekostnader.

Vad får jag som kund ut av det?
Affärsnytta. Allt jag gör syftar till att skapa affärsnytta i din organisation och verksamhet. Tillsammans tar vi fram konkreta handlingsplaner och åtgärder för hur ditt företag ska bli bättre för era kunder. Det är alltid fokus på affärsnyttan när du anlitar mig.

Mervärde
En stor del av min personlighet och de ämnen jag utbildar inom handlar om rätten att fritt uttrycka sina åsikter. En rätt som vi alla i Sverige tar för givet men som inte är alla i världen förunnad. Jag stödjer därför Amnesty Internationals arbete för yttrandefrihet genom att skänka 50 kr för varje individ som jag utbildar, oavsett om det är 1, 100 eller 1000 personer. Pengarna går oavkortat till Amnestys arbete för en bättre och öppnare värld.

Det här gör jag inte:

  • Bygger hemsidor
  • Skapar konton och profiler
  • Spökskriver i sociala medier
  • SEO och adwords
  • Skriver strategi och planer
Be Sociable, Share!
  • http://deepedition.com deeped

    Behöver de strategier och planer kan de ringa mig :)

  • http://www.nolingo.se/ nolingo

    Exakt, men jag ringer dig 😉 Jag erbjuder mina kunder en första inblick i sociala medier och en förståelse för den utmaning och möjlighet som man står inför. Sen får andra som du, med djupare kunskap och teknisk förståelse inom olika områden, bistå med expertis i genomförandet om det behövs. Tillsammans skapar vi verklig affärsnytta för mottagarna. /Peter

  • http://www.bjornsennbrink.se Björn Sennbrink

    Behöver de hemsidor kan de ringa mig :)

  • http://twitter.com/annika Annika Lidne

    Behöver de någon som kan prata vett med VD och ledningsgrupp ang. sociala medier och internetaffärer kan de ringa mig!

  • http://www.nolingo.se/ nolingo

    You bet, det är noterat :) /P

  • http://www.nolingo.se/ nolingo

    You bet, det är noterat :) /P

  • http://www.searchmanager.se Robert Nyberg

    skönt att du skriver vad du inte gör, cred:)

  • http://www.nolingo.se Peter Höjman

    Tack. Det är viktigt att våga säga nej. Tydlighet är även bra för mig själv så att jag inte ger mig in på saker som jag inte är tillräckligt bra på. Då anlitar jag hellre en kompetent samarbetspartner som tillsammans med mig löser det åt uppdragsgivaren. Det vinner alla på. /Peter

  • Nhn

    Hej

    Jag representerar ett 3PL företag i Anderslöv, Skåne. För
    mer info om oss kolla hemsidan.

    http://www.dc-syd.se Vi står i
    startgroparna för att marknadsföra oss mot E-Handel. Den fråga jag/vi vill ha
    besvarad är, skall man gå ut och presentera för E-handlare, eller skall man
    gemensamt med E-handels leverantörer erbjuda en helhetslösning för den som är
    intresserad av att starta E-handel. Alltså erbjuda er E-Handelsleverantörer
    möjligheten att erbjuda en komplett E-Handelslösning med Logistik.

    //Nicolas Harwigsson

    Säljansvarig DC-Syd

  • http://www.billigaarbetsklader.se/ nolingo

    Hej N, bra fråga. Tycker att ni ska göra både och. Dels söka upp ehandlare som ni tror kan vara intresserade och presentera ert koncept men även liera er med olika plattformsleverantörer som kan hjälpa till att marknadsföra era tjänster. Dock är det ofta en väg som tar lite tid, dels därför att man måste få till en systemintegration i ehandelsplattformen men oxå därför att man måste komma överens om vad plattformsleverantören tjänar på ett samarbete :) Till tipsa om att jobba lite genom diskussionsforumet på ehandel.se . Där finns det mycket kunskap och många ehandlare. Kör hårt! /P